Annons:
Etikettsmultronställen
Läst 3632 ggr
SaraC
3/26/09, 8:01 PM

Har du något smultronställe?

Har du något smultronställe? Berätta!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
SaraC
3/26/09, 8:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Släktens sommarstuga är mitt smultronställe! "Vi" har haft det sedan min mormor var liten. En röd liten stuga nere vid sjön Glad Mitt i skogen och inga grannar inpå.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Alexej
3/28/09, 12:11 PM
#2

Ser underbart ut. Var ligger den?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

SaraC
3/30/09, 4:39 PM
#3

#2 Faktiskt på cykelavstånd från där jag bor Glad Sjön heter Valsan, ligger mellan Borlänge och Falun.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[trollduva]
4/6/09, 4:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

tjurkö i karlskrona skärgård är mitt smultron ställeGlad

botakt
4/7/09, 11:17 AM
#5

Jag har mitt smultronställe i hästarnas beteshage!   Så skönt att bara sitta på en sten i solen och titta på hästarna. Sen så att bara gå runt bland domSkrattande

Ebba-A
4/8/09, 2:14 AM
#6

Släktens (mammas sida, morfars sida) sommarland på Torö. Torö är en liten ö utanför nynäshamn, och våran tomt ligger på mitten. Den är stor och heter Berghem. Till den tillhör en stuga och ett hus som släkten delar på. Sen några stugor på ett berg som några äger själva, släktingar. Vi har en brygga, ett berg, en privat badstrand. Ett paradis!

Värd på Choklad iFokus

Annons:
Tom-B
4/8/09, 3:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Att segla i skärgården har varit ett härligt smultronställe, men nu är båten såld och jag bor mer inåt landet. Så nu får det bli att vandra och fiska i den sydliga fjällvärden.

Det ser väl rätt mysigt ut att få stå ensam och flugfiska i en fjällsjö med fjället bakom. Och tanken kommer ibland: när kommer björnen?

Den svenska fjällvärlden på sommaren är att rekommendera. Och myggrädslan är på många håll överdriven.

//Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Bella-R
4/11/09, 2:01 PM
#8

Ohja, jag har många smultronställen Skrattande bla Stockholms skärgård är enormt vackert! Sen har vi ett ställe i Östergötland som heter Arkö Sund som ligger mig väldigt nära hjärtat, då jag tillbringat mååånga somrar och vintrar där från det att jag föddes. Ligger oxå i skärgården, fast S:t Annas. Grymt vackert där med!

_____________________________________
Mvh
Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Sovgott
5/29/09, 10:43 PM
#9

Ja, men jag vill inte berätta var. ;)

Bjornen
5/30/09, 12:13 AM
#10

För att bryta trenden så har jag smultronställen i nästan alla rabatter och godaste bären är parksmultronen.

ajnim
2/5/12, 12:16 PM
#11

Mitt smulltronstäle är min kollnnilott dår år jag mycket på sommrarna

julklappen
2/9/12, 12:34 AM
#12

Mitt är: Gotland,Öland,Sigtuna,Söderköping,Järvsö,Halmsta,Åland m.fl. Det finns nog hur många som helst. Alla eller de flesta ställena är fina på  sitt sätt.

MariaG
2/11/12, 3:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Mitt smultronställe är i stugan, som ligger ca 4 mil härifrån (Gnosjö). Först var det mormor och morfar som hade den, men nu har mamma o pappa tagit över den.

Man har en sjö i närheten.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
ks.gerbil
3/10/12, 6:16 PM
#14

skogen precis vid mitt hus är full XD fast man måste gå en liten bit in i skogen då :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Bamse 08
3/17/12, 10:18 PM
#15

I våran trädgårt växer det lite smultron, fast jag är inte sådär jätte förtjust i smultron heller Tungan ute

What doesn't kill you makes you stronger.

Upp till toppen
Annons: