Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 597 ggr
SaraC
4/5/09, 3:43 PM

Känner ni av pollen?

Finns här några pollenallergiker som börjat känna av vårvädret?

Det har kliat i ögonen på sambon hela veckan och det var inte förrän igår det slog oss att det kunde vara pollen, då vi fick höra att många andra känner av det rejält redan nu. Pollenallergi är ju inte direkt det första man tänker på när allting är antingen snötäckt eller helt naket.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
AnneN
4/5/09, 4:11 PM
#1

Förra sommaren var första gången i mitt liv som jag kände av pollen, hoppas att det var något tillfälligt så jag slipper ha svårt att andas denna sommar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jenna-Gun
4/5/09, 9:36 PM
#2

Nej som tur är.

Men känner flera som lider av pollenallergi. De har det inte roligt alls.

Puma77
4/5/09, 11:45 PM
#3

Jag är inte pollenallergiker men lider av ansträngningsastma och vid stora mängder pollen kan jag bli lite känsliger att få astma bara. Speciellt om det är en massa gråbo i närheten har jag märkt.

 

//Pia

monicany
4/6/09, 9:31 AM
#4

Har turen att att inte va pollenallrgiker, men lider med dem som har de. Det måste va jätte jobbigt

Abico
4/7/09, 10:09 PM
#5

Pollenallergiker sedan många, många år tillbaka här ^^
Nu är det väl mest al och hassel som är igång och jag har känt av det en del, men jag väntar med fasa på björkarna som kommer om ett tag.

Och ändå, det är inte pollenallergin som är värst utan alla korsallergier jag har :P

Hanna 

Ebba-A
4/8/09, 2:05 AM
#6

Nja, brukar bli lite extra snorig. Men har inte känt av något än.

Min bror har dock börjat känna av pollen med kli i näsan, rinnande ögon och utslag i rumpan :s

Värd på Choklad iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: