Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 756 ggr
SaraC
2009-04-09 19:36

Har ni några planer inför sommaren?

Har ni hunnit planera in något i sommar? Berätta!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
Anna
2009-04-09 22:16
#1

Tjaaa… Först ska jag gå ut 9an och lägga tre år med en underbar klass bakom mig, så juni lär bli både sorglig och härlig.

Sedan ska vi flytta i juli/augusti så det blir väl det största som händer. Försöka komma iväg och fota så mycket jag kan, bada, sola, njuta… Säga hejdå till alla vänner jag flyttar ifrån. Och hästen jag måste lämna.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

SaraC
2009-04-09 22:18
#2

#1 Oj, det lät ju lite vemodigt. Men antar att det blir roligt att flytta också. Ska ni flytta långt?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Anna
2009-04-09 22:19
#3

#2 ca 12 mil ska vi flytta, upp till Jönköping blir det. Ska börja gymnasiet där till hösten. Som du säger, både vemodigt och skönt att börja om på nytt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[trollduva]
2009-04-10 00:24
#4

jag ska på massor av tornerspel bla medeltida ystad i juli som blir det längsta,i augusti ska jag till blekinge och träna dressyr,och så ska jag försöka rida så myket jag kan i skogenGladsen händer det inte så mycket mer=)

[Vargnatt]
2009-04-10 00:53
#5

Troligtvis kommer familjen från Kiruna ner och hälsar på, så blir att umgås med dom :). Hoppas även familjen från Umeå kan hälsa på, men det är inte säkert än. Annars har jag inga planer alls, bara njuta av sommaren :)

Puma77
2009-04-10 17:47
#6

Kommer jobba hela sommaren men som tur är bor jag i en sommarstad med mycket liv och rörelse så jag behöver inte åka så långt.

 

//Pia

Annons:
elinn
2009-04-10 20:17
#7

Jag fick ett fallskrämshopp i födelsedagspresent så ska åka en sväng till Göteborg och hoppa.

Annars har jag inga direkta planer för sommaren, blir bara att vara i stugan och njuta.

// ElinN

Ebba-A
2009-04-11 00:29
#8

Bada ,sola, ett par veckor på Torö, en vecka i Spanien. Fast jag vet inte om jag åker till Spanien eller inte, har lite ångest över det.

Värd på Choklad iFokus

SaraC
2009-04-11 00:41
#9

#7 Oj, vad spännande att hoppa fallskärm!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

essut50
2009-04-11 14:45
#10

#7 Lycka till, hoppas du beställer ett videoband från hoppet. Det gjorde jag när jag hoppade. Alltid kul att visa folk att man har hoppat.

Jag ska bara vara hemma på min semester i 6 veckor, göra lite dagsutflykter till Göteborg och andra städer….

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Abico
2009-04-11 15:19
#11

Först blir det till att säga hejdå till gamla klassen och skolan, det blir sorgligt. Sen kommer jag att gå och oroa mig för gymnasiestarten i en helt annan stad en stor del av sommaren ^^

Och så hoppas jag på ett par veckors sommarjobb där mitt i någonstans. Utomlands tar vi oss nog inte i år tyvärr men kanske blir det en sväng med husvagnen i Sverige, jag vet inte vad mamma och pappa bestämt riktigt. Men en sväng till Marsvins SM i Dingle ska jag och sen ska jag se till att verkligen njuta av sommaren.

Hanna 

Upp till toppen
Annons: