Allmänt sommarsnack

Har ni några planer inför sommaren?

2009-04-09 19:36 #0 av: SaraC

Har ni hunnit planera in något i sommar? Berätta!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Anmäl
2009-04-09 22:16 #1 av: Anna

Tjaaa... Först ska jag gå ut 9an och lägga tre år med en underbar klass bakom mig, så juni lär bli både sorglig och härlig.

Sedan ska vi flytta i juli/augusti så det blir väl det största som händer. Försöka komma iväg och fota så mycket jag kan, bada, sola, njuta... Säga hejdå till alla vänner jag flyttar ifrån. Och hästen jag måste lämna.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anmäl
2009-04-09 22:18 #2 av: SaraC

#1 Oj, det lät ju lite vemodigt. Men antar att det blir roligt att flytta också. Ska ni flytta långt?

Anmäl
2009-04-09 22:19 #3 av: Anna

#2 ca 12 mil ska vi flytta, upp till Jönköping blir det. Ska börja gymnasiet där till hösten. Som du säger, både vemodigt och skönt att börja om på nytt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anmäl
2009-04-10 00:24 #4 av: [trollduva]

jag ska på massor av tornerspel bla medeltida ystad i juli som blir det längsta,i augusti ska jag till blekinge och träna dressyr,och så ska jag försöka rida så myket jag kan i skogenGladsen händer det inte så mycket mer=)

Anmäl
2009-04-10 00:53 #5 av: [Vargnatt]

Troligtvis kommer familjen från Kiruna ner och hälsar på, så blir att umgås med dom :). Hoppas även familjen från Umeå kan hälsa på, men det är inte säkert än. Annars har jag inga planer alls, bara njuta av sommaren :)

Anmäl
2009-04-10 17:47 #6 av: Puma77

Kommer jobba hela sommaren men som tur är bor jag i en sommarstad med mycket liv och rörelse så jag behöver inte åka så långt.

Anmäl
2009-04-10 20:17 #7 av: elinn

Jag fick ett fallskrämshopp i födelsedagspresent så ska åka en sväng till Göteborg och hoppa.

Annars har jag inga direkta planer för sommaren, blir bara att vara i stugan och njuta.

Anmäl
2009-04-11 00:29 #8 av: Ebba-A

Bada ,sola, ett par veckor på Torö, en vecka i Spanien. Fast jag vet inte om jag åker till Spanien eller inte, har lite ångest över det.

Anmäl
2009-04-11 00:41 #9 av: SaraC

#7 Oj, vad spännande att hoppa fallskärm!

Anmäl
2009-04-11 14:45 #10 av: essut50

#7 Lycka till, hoppas du beställer ett videoband från hoppet. Det gjorde jag när jag hoppade. Alltid kul att visa folk att man har hoppat.

Jag ska bara vara hemma på min semester i 6 veckor, göra lite dagsutflykter till Göteborg och andra städer....

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.