Annons:
Etikettövrigt
Läst 990 ggr
SaraC
2009-04-29 16:31

Valborgsfirande

Tänk på alla vovvar, andra djur och människor som är rädda i helgens firande! Smäll inte smällare och raketer i tätbebyggda områden, vilket för övrigt även är förbjudet.

Tänk även på våra barn och ungdomar och försök att se till att kvällen blir en trevlig upplevelse och inte präglad av alkohol.

Trevlig helg på er alla!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
Saga85
2009-04-29 17:01
#1

Jag dissar nog Valborg i år. Är bara för mycket stök, och jag är hellre utvilad 1 maj då det blir demonstration och en efterlängtad konsert Skrattande

Festa lagom allihopa! Och ha så kul!

monicany
2009-04-29 17:39
#2

Hoppas att det ösregnar för det blir mindre fylla å bråk då, men som det serut så sak det bli hyfsat väder, så jag hoppas att det inte blir förmycket fylla å annat stök.

Ha en trevlig valborg, å hoppas det är många som passar på att grilla å ha trevligtGlad

SaraC
2009-04-29 17:43
#3

#1 Ska du demonstrera? Vad kul! Mot/för eller vad frågar man?

#2 Ja, just det. Det är viktigt att vi tar hand om våra ungdomar en sådan här kväll också!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

botakt
2009-04-29 18:37
#4

Jag hoppar nog Valborg i år tror jag… Men vet inte  får se det är så mycket fylla där vi ska vara och mycket bråk.

[Vargnatt]
2009-04-29 18:58
#5

Sambon ska jobba på fritidsgården, de ska nog grilla och så där så jag kanske följer med dit :)

Upp till toppen
Annons: