Annons:
Etiketterbadbadplatser
Läst 1850 ggr
Mitralis
4/24/09, 3:56 PM

Vad tycker du om naturistbad?

Nu är det snart dags för bad och jag undrar vad ni tycker om naturistbad.

Lite lustigt är det ju att det ska vara så tabu med en naken kropp.

Roligast tycker jag att det är att om man täcker över bröstvårtan på ett bröst så är okej att visa det. Men om man tar bort den 5-kronestora lappen så är det inte okej =)



Annons:
Royalz
4/24/09, 4:39 PM
#1

Så länge dom håller sig på en egen strand så är det ok :)


SaraC
4/26/09, 12:23 AM
#2

Jag tycker att det är bra att det finns. Men jag tycker det är bra att det finns möjlighet att välja om man vill bada på ett naturistbad eller inte.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kerstinjo
4/26/09, 9:37 PM
#3

Vid Truve (Lidköping - Vänern) finns ett nakenbad. Helt ok för min del, men jag skulle känna mig alldeles för utlämnad för att bada naken med andra.

 Kerstin 

 

Akerberg
4/27/09, 12:40 AM
#4

Vad andra badar i eller utan bryr jag mig inte om, men de får gärna hålla sig på en egen strand…

Bella-R
4/28/09, 2:16 PM
#5

"Jag vill helst slippa se det, så bara dom håller sej på sin strand så är det okej"

Jag skulle inte vilja se äckliga gubbar med ölmage nakna, då får dom hellre hålla sig på sin egen strand där jag slipper se dom. =P

_____________________________________
Mvh
Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

AnneN
4/28/09, 5:16 PM
#6

Mej spelar det absolut ingen som hellst roll, vill jag inte se en gammal gubbe/gumma näck så kan jag faktiskt välja att inte titta på dem, jag styr ju själv över vart jag vänder min blick.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Toaden
4/28/09, 9:14 PM
#7

dom får gärna bada nakna utan mig… känns som om någon snuskgubbe skulle komma och tafsa eller våldta mig närsomhelst Tyst

SaraC
4/29/09, 4:56 PM
#8

#7 Fast inte tror jag att man är våldsbenägen bara för att man gillar att vara naken.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Saga85
4/29/09, 4:59 PM
#9

Jag tycker om att bada naken, men kan ofta känna mig utlämnad och inte helt säker i mig själv. Synd att det känns så. Mitt mål är att känna mig bekväm nog att bada topless. Tycker det är fånigt att kvinnobröst har en sån tabu stämpel, medans mansbröst är helt ok.

Mitralis
4/29/09, 5:02 PM
#10

#9 Visst är det orättvist att mänen kan slita av sej tröjan när det är varmt eller om dom vill sola medans vi måste ha "skydd".



monicany
4/29/09, 5:37 PM
#11

De e bra att det är frivilligt , badar ofta naken när vi är på sjön å det inte fins andra båtar i närheten.

[trollduva]
5/1/09, 3:57 PM
#12

har inget i mott att folk vill bada nakna,bara jag sliper se det

Theon
5/2/09, 1:57 PM
#13

Jag tycker att det är helt ok, bara de håller sig på sin egen strand, det finns ju många som blir generade över att se andra gå runt nakna.. Det är bra att det finns egna stränder för dem som helst springer nakna.

Annons:
elinn
5/7/09, 9:44 PM
#14

Jag tycker det är helt ok och det är bra att det finns för dem som vill bada nakna men skulle det komma en naken kvinna/man på en allmänn badplats skulle jag nog reagera negativt. Men så länge de håller sig till speciellt angivna platser så tycker jag det är ok.

// ElinN

Alexej
5/8/09, 1:23 AM
#15

Tycker det är underbart att sola och bada naken men gör det bara när jag är ensam….

Aldrig varit på en nakenbad men jag antar man vänjer sig. Först kollar man säkert in alla men sedan blir det nog ointressant.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Byseke
6/7/09, 6:26 PM
#16

Det är helt okej för min del, bara dom håller sej på sin egna strand så jag slipper se dom ;)

Anders 50
6/7/09, 8:25 PM
#17

Spelar ingen roll. Men de som vill vara hel-näck kan gärna ha egna badplatser.

Förstår inte heller varför kvinnobröst ska gömmas, det finns karlar som har större bröst än en del kvinnor, och de får visas.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

agnes_S
6/9/09, 1:57 PM
#18

Skulle vilja testa någon gång :P I övrigt spelar det ingen som helst roll.

Upp till toppen
Annons: