Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 707 ggr
SaraC
5/11/09, 6:09 PM

Semestrar du hemma i år?

Läste nyligen att nu i dessa kristider är det många som hoppar över semesterresan och stannar hemma istället.

Väljer du att strunta i semesterresor i sommar på grund av lågkonjunkturen?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
AnneN
5/12/09, 11:33 AM
#1

Svarade Annat - Vi kommer mest troligt att låna sambons släktings stuga uppe i Överkalix en vecka eller 2 under sommaren, då bor vi gratis + att svärmor har sin stuga i närheten så vi åker dit gratis också

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SaraC
5/12/09, 3:13 PM
#2

Annat här med.

Funkar inte att åka på andra semestrar än dit man kan ta med djuren, eller i alla fall hunden. I år blir det stugan som vanligt, men den ligger ju bara en knapp mil härifrån. Vi har planer på att åka någonstans i Sverige också, men inget bestämt än.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Vargnatt]
5/12/09, 4:41 PM
#3

Vi stannar hemma, men det är sällan vi åker iväg. Nu i år får vi besök av min familj från Kiruna :)

Repoort
5/12/09, 9:54 PM
#4

Har inga planer för någon semesterresa. Vi renoverar sommarstuga och planerar att bygga stall, och huset skulle behöva målas om.

destroyed
5/15/09, 6:49 PM
#5

hoppar semestern pga att jag får en vovve om några dagar som jag vill spendera tid med, men en liten semester till söderhamn lär det bli men då är killen hemma med hunden

Royalz
5/16/09, 1:51 PM
#6

Jag kommer nog mest vara hemma. Men kanske jag åker nånstan någon helg eller så.


Annons:
vildarosen
5/28/09, 7:37 PM
#7

Svarade annat oxå..

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

Upp till toppen
Annons: