Annons:
Etikettövrigt
Läst 814 ggr
SaraC
2009-04-26 00:19

Ot. Vad har du gjort idag?

Berätta! Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
SaraC
2009-04-26 00:24
#1

Idag har vi varit och hämtat hem en till katt. När sambon kom hem så grillade vi, mums!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

bblomquist
2009-04-27 19:53
#2

idag har ja prao'at i en djuraffär. om jag skulle berätta allt vi gjorde skulle det antagligen ta flera timmar :), igentligen skulle jag vvara med in kompis sean. men ja orkade inte Obestämd

ikväll ska jag baka maränger!

Ebba-A
2009-04-27 21:21
#3

Hemma, har inte kunnat göra något i helgen eller idag på grund av jätteriklig mens. Usch, men nu har jag fått piller så jag hoppas kunna gå till skolan och leva normalt imorgon.

Värd på Choklad iFokus

SaraC
2009-04-29 16:55
#4

#2 Vad roligt att jobba i en djuraffär!

#3 Usch då, hoppas det blir bättre nu!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

monicany
2009-04-29 17:43
#5

Har gått på lång promenad med kommpisen å våra hundar, när jag kom hem så har jag tvättat å passat på att torka tvätten ute(den doftar så gott när den får torka ute= friskt å sommrigt)Glad

SaraC
2009-04-29 17:45
#6

#5 Härligt! Visst doftar det underbart i dessa tider!?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
LinaK
2009-04-29 19:13
#7

#1 Åh har du fått en nykomling? Och inte har du visat oss några bilder? fy skäms Tungan ute

Vi har varit till soptippen med ett lass skräp, sen har vi varit till elljusspåret. Sambon sprang 2,5 km och jag tränade lite med hunden på gräsplanen som finns där. Sen har jag bara gjort det vanliga: städa och städa!!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

SaraC
2009-04-29 23:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#7 Japp! Skrattande Här är han!

Usch, tippen skulle jag också behöva åka till men man drar ju gärna ut på det.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LinaK
2009-04-29 23:56
#9

#8 Vilken härlig kisse ni har fått hem :) Vad heter han? Och hur går det med Eros och den andra kissen då?

Ja du det är ju helt sjukt hur mycket skräp man samlar på sig. Förrådet är ju överbelamrat av skit Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

SaraC
2009-04-30 00:01
#10

#9 Ja, han är en riktig goding Glad Det har gått över förväntan, det första lilla Gottfrid gjorde var att springa och stryka sig emot Eros och samma sak när han såg andra katten Gustav. Missarna leker, busar och gosar. Eros skakar väl mest på huvudet åt dem, men tycker om dem innerst inne Tungan ute

Konstigt vad mycket skräp man samlar på sig, ja. Undrar hur det går till ibland. Vi har ett pyttelitet förråd så där blir det ju överfullt på en gång.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LinaK
2009-04-30 00:06
#11

#10 Ååh, men vad skönt att det har gått så bra. det brukar ju bli en del spott och fräs annars när katter möts.Skrattande Men det beror ju också på hur individerna är. Busar inte Eros med dom då? Här hemma busar Algot och våran huskatt tills mattorna yr. Fast dom är ju lite mer i samma storlek. Eros är ju lite större Tungan ute

Ja jag vet, man har ju nån sån där samlarmani av något slag. "Men det här kan jag ju komma att använda någongång" eller så vill man inte slänga det för att det är en gåva från någon person.*suck*

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

SaraC
2009-04-30 00:10
#12

#11 Hihi det är så härligt när hundar och katter busar! Eros busar så gott som aldrig med dem, han är hemskt kräsen med vad han busar med Tungan ute

Ja, jag har också jättesvårt för att slänga saker. Men nu när jag flyttade så skänkte jag bort en hel del och det var så skönt!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Upp till toppen
Annons: