Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 567 ggr
SaraC
5/14/09, 3:48 PM

Om du reser på semester...

…hur färdas du helst/mest troligen?

Kommentera gärna varför du väljer det alternativet. Tänker du till exempel på miljön när du väljer transportmedel? Eller på vad som blir billigast eller bekvämast?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
[Vargnatt]
5/14/09, 5:28 PM
#1

Ska jag, sambon och hunden på semester så blir det bil, känns lättast så att man kan stanna när man vill och rasta hunden och så.

Royalz
5/15/09, 10:10 AM
#2

Jag åker nog hellst bil :) För då kan man stoppa vart man vill :)


destroyed
5/15/09, 6:54 PM
#3

båt buss och tåg åker jag för jag har inget körkort, men annars älskar jag att åka båt, det är skönt och svalt i en bil är det kokhett! men för hundens del så blir det bil för att som 1# säger så kan man rasta hunden när hunden behöver det istället för att stressa med det om man ska åka tåg långt!

Akerberg
5/17/09, 10:57 PM
#4

Det beror väl helt på vart man ska??

SaraC
5/18/09, 11:31 AM
#5

#4 Ja självklart. Därför jag skrev "helst/mest troligen" Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraC
5/18/09, 5:24 PM
#6

För mig är det mest troligen att jag åker bil om jag ska på semester. Har hund som måste med på resan och eventuellt måste även katterna med, och då blir det bekvämast med bil och förmodligen billigast med.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
Repoort
5/18/09, 7:39 PM
#7

Semestrar jag inom Sverige så åker jag oftast tåg. Åker jag till utlandet så blir det med flyg.

agnes_S
5/23/09, 2:16 AM
#8

Bor en så länge på Gotland och då blir det alltid båt först när man ska någonstans, flyg är så dyrt. Sedan blir det väl tåg, eftersom jag än så länge inte har körkort och inte planerar att skaffa bil på länge. Utomlands blir flyg…

David
5/25/09, 4:25 PM
#9

I år blir det flyg, mest beroende på resmålet (Färöarna och Island).

Är en miljösyndare för övrigt också, blir ofta flyg i arbetet, även inrikes, och det är mest av tidsmässiga skäl. Privat på kortare sträckor är det bil som gäller.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Upp till toppen
Annons: