Annons:
Etikettövrigt
Läst 1156 ggr
SaraC
6/9/09, 3:36 PM

OT. Vad gör du idag?

Jag och vovven har nyss varit på en härlig långpromis. Nu tänkte jag försöka städa upp lite här i datarummet. Funderar också på att rensa ur en hylla i bokhyllan, lägga in någon mysig filt och göra en trevlig liggplats till katterna  Glad

Vad gör du idag?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
AnneN
6/9/09, 5:29 PM
#1

Idag är jag bara slö… vet inte varför men har vart det flera dagar nu, förhoppningsvis så beror det bara på att vi haft trist väder.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Vargnatt]
6/9/09, 6:12 PM
#2

Har varit ute på två promenader, först med Aramis sen med Ronja. Ska göra klart det sista skriftliga provet för den här terminen idag, och sen ut på promenad med vovvarna när sambon kommit hem :)

[per50]
6/10/09, 7:23 PM
#3

Lite som möjligt, det är så trist väder Skrikandes

Royalz
6/11/09, 12:24 PM
#4

Sitter här och gör inte så mkt :) Sen går min kusin ur 9:an så ska väll dit :)


[per50]
6/11/09, 12:29 PM
#5

#4 Samma här det är så trist väder, min sambons äldsta son går ut nian idag, så hon är där just nu, jag är hemma med vår dotter som är sjuk

SaraC
6/11/09, 12:54 PM
#6

Jag tänkte göra massvis med köttbullar och biffar!

Till eftermiddagen ska jag hämta två trollungar på dagis och vara barnvakt ett tag.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
Livzson
6/12/09, 6:04 PM
#7

Idag sitter jag inne och häckar.
(Ösregn ute..)

// Lisa, medarbetare på Twilight

destroyed
6/12/09, 7:12 PM
#8

Idag har vi varit inne och häckat det är jättedåligt väder ute men vi var ute och gick en långpromenad nyss så nu ska valpen äta lite och sen är det bra:)

sissie
6/15/09, 2:14 PM
#9

Idag så ska jag jobba. Börjar först klockn ett så jag passade på att dammsuga och skrubba hallgolvet. Det har ju varit ett riktigt lerväder senaste tiden.

Hoppas på vackrare väder till midsommar.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

destroyed
6/15/09, 5:10 PM
#10

Jag har städat och tränat ensamhetsträning, det är hemskt ibland men men det måste göras

LinaK
6/15/09, 5:17 PM
#11

Idag har jag suttit och solat på balkongen tillsammans med hunden och katterna. Har även tvättat och när sambon kommer hem ska vi åka till Jönköping och shoppa kanske.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Liinda]
6/24/09, 2:07 PM
#12

Ska snart cykla till en kompis så att vi kan sola hela dagen ^^ och peta lite på hennes kaninungar också ^^

LinaK
6/24/09, 2:26 PM
#13

Har solat lite och ätit frukost på balkongen. Nu tänkte jag, sambon och hunden gå till Ica och se om dom har några jordgubbar som man kan tänkas köpa =)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Annons:
[per50]
6/24/09, 2:57 PM
#14

Försöker kurera min förkylningRynkar på näsan

AnneN
6/24/09, 2:59 PM
#15

Idag så dubbelkolalr jag att jag packat allt jag behöver, för i eftermiddag bär det av mot Malmö.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Liinda]
6/25/09, 12:41 PM
#16

Ska åka och bada om någon timme sen ikväll ska jag gå och se på Transformers på bio :)

destroyed
6/25/09, 12:50 PM
#17

Idag så skulle jag tvätta men då stängdes vattnet av… suck.. Jag sitter hemma nu och tittar på tv. Vill dra iväg och bada men killen jobbar till fyra och sen ska han till frissan, så jag får sitta och sola istället..

Igår fick sindra lära sig att simma:) Det var jätteskoj att se!

SaraC
6/25/09, 12:59 PM
#18

Jag jobbar på Peace & Love. Förmiddag till natt, fjärde dagen idag, så börjar bli lite trött Glad Men ikväll börjar det hända ordentliga grejer, Mötley Crue spelar bland annat, ska bli kul!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

sissie
6/25/09, 1:03 PM
#19

Idag ska jag jobba tills klockan blir sen. Har just petat lite på min sajt Bordshockey, suttit i solen med en kopp kaffe, pratat med gubben och ska se till mina små gerbiler en sväng också.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

LinaK
6/25/09, 6:01 PM
#20

#18 Avis jag är på dig som får vara på Peace & love, hade velat åka dit iår men icke :)

Idag har jag klippt mig, som vanligt tyckte jag att det blev för kort. Men det är ju bara hår och det växer ju ut. Sen så får jag besök av min sambos syster och pojkvän som ska lämna över deras kanin eftersom vi ska vara kaninvakt i helgen.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: