OT- Övrigt

OT. Vad gör du idag?

2009-06-09 15:36 #0 av: SaraC

Jag och vovven har nyss varit på en härlig långpromis. Nu tänkte jag försöka städa upp lite här i datarummet. Funderar också på att rensa ur en hylla i bokhyllan, lägga in någon mysig filt och göra en trevlig liggplats till katterna  Glad

Vad gör du idag?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Anmäl
2009-06-09 17:29 #1 av: AnneN

Idag är jag bara slö... vet inte varför men har vart det flera dagar nu, förhoppningsvis så beror det bara på att vi haft trist väder.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2009-06-09 18:12 #2 av: [Vargnatt]

Har varit ute på två promenader, först med Aramis sen med Ronja. Ska göra klart det sista skriftliga provet för den här terminen idag, och sen ut på promenad med vovvarna när sambon kommit hem :)

Anmäl
2009-06-10 19:23 #3 av: [per50]

Lite som möjligt, det är så trist väder Skrikandes

Per Nilsson sajtvärd på öl och medarbetare på Epilepsi

Anmäl
2009-06-11 12:24 #4 av: Royalz

Sitter här och gör inte så mkt :) Sen går min kusin ur 9:an så ska väll dit :)

Anmäl
2009-06-11 12:29 #5 av: [per50]

#4 Samma här det är så trist väder, min sambons äldsta son går ut nian idag, så hon är där just nu, jag är hemma med vår dotter som är sjuk

Anmäl
2009-06-11 12:54 #6 av: SaraC

Jag tänkte göra massvis med köttbullar och biffar!

Till eftermiddagen ska jag hämta två trollungar på dagis och vara barnvakt ett tag.

Anmäl
2009-06-12 18:04 #7 av: Livzson

Idag sitter jag inne och häckar.
(Ösregn ute..)

Anmäl
2009-06-12 19:12 #8 av: destroyed

Idag har vi varit inne och häckat det är jättedåligt väder ute men vi var ute och gick en långpromenad nyss så nu ska valpen äta lite och sen är det bra:)

Anmäl
2009-06-15 14:14 #9 av: sissie

Idag så ska jag jobba. Börjar först klockn ett så jag passade på att dammsuga och skrubba hallgolvet. Det har ju varit ett riktigt lerväder senaste tiden.

Hoppas på vackrare väder till midsommar.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Anmäl
2009-06-15 17:10 #10 av: destroyed

Jag har städat och tränat ensamhetsträning, det är hemskt ibland men men det måste göras

Anmäl
2009-06-15 17:17 #11 av: LinaK

Idag har jag suttit och solat på balkongen tillsammans med hunden och katterna. Har även tvättat och när sambon kommer hem ska vi åka till Jönköping och shoppa kanske.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anmäl
2009-06-24 14:07 #12 av: [Liinda]

Ska snart cykla till en kompis så att vi kan sola hela dagen ^^ och peta lite på hennes kaninungar också ^^

Anmäl
2009-06-24 14:26 #13 av: LinaK

Har solat lite och ätit frukost på balkongen. Nu tänkte jag, sambon och hunden gå till Ica och se om dom har några jordgubbar som man kan tänkas köpa =)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anmäl
2009-06-24 14:57 #14 av: [per50]

Försöker kurera min förkylningRynkar på näsan

Anmäl
2009-06-24 14:59 #15 av: AnneN

Idag så dubbelkolalr jag att jag packat allt jag behöver, för i eftermiddag bär det av mot Malmö.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2009-06-25 12:41 #16 av: [Liinda]

Ska åka och bada om någon timme sen ikväll ska jag gå och se på Transformers på bio :)

Anmäl
2009-06-25 12:50 #17 av: destroyed

Idag så skulle jag tvätta men då stängdes vattnet av... suck.. Jag sitter hemma nu och tittar på tv. Vill dra iväg och bada men killen jobbar till fyra och sen ska han till frissan, så jag får sitta och sola istället..

Igår fick sindra lära sig att simma:) Det var jätteskoj att se!

Anmäl
2009-06-25 12:59 #18 av: SaraC

Jag jobbar på Peace & Love. Förmiddag till natt, fjärde dagen idag, så börjar bli lite trött Glad Men ikväll börjar det hända ordentliga grejer, Mötley Crue spelar bland annat, ska bli kul!

Anmäl
2009-06-25 13:03 #19 av: sissie

Idag ska jag jobba tills klockan blir sen. Har just petat lite på min sajt Bordshockey, suttit i solen med en kopp kaffe, pratat med gubben och ska se till mina små gerbiler en sväng också.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.