Annons:
Etikettsemester-sverige
Läst 1479 ggr
Byseke
5/29/09, 7:31 PM

Sommarlovet

När slutar ni skolan ? (:

Vad ska ni göra ? :) *nyfiken* ^^

hittade ingen bra "grupp"

Annons:
[Vargnatt]
5/29/09, 9:11 PM
#1

Jag vet inte mitt datum än när jag slutar plugga för den här terminen, sista skriftliga provet ska in den 9:e juni och sen är det en muntlig grej kvar som jag inte fått datum på än :).

Men efter det ska jag njuta av värmen, vara hundvakt åt en grand danois tjej så Aramis får lite nytt sällskap också :)

Byseke
5/30/09, 1:26 PM
#2

#1 okej :)  , själv slutar jag 11:e juni.   Det ska bli väldigt skönt och få sommarlov :)

[GlittriGris]
5/31/09, 11:43 PM
#3

slutar den 9 , blir lite ridläger, träffa släktingar, kollo, förra året så åkte jag till usa och bahamas i en månad, bästa sommar lovet eever!

[Saiva]
6/7/09, 1:30 AM
#4

Igår! ;o) I sommar ska jag volontärarbeta på ett djurhem! :o)

jessi_twini
6/7/09, 5:57 PM
#5

Jag slutar den 16.. Det suger! Alla andra slutar typ den 12 eller nått men våran skola e så efter.. + att vi har två veckor mindre sommarlov än alla andra! =( Iaf så kommer jag göra massor! Rida, åka till småland, va med kompisar, bada, och mycket mer :)

Anna
6/7/09, 6:12 PM
#6

Slutar 9an på onsdag, den 10.

Är lediga på tisdag och imorgon har vi brännbollsdag, så vi hade våra sista lektioner i fredags.

Ska spendera juni och juli i stallet och ute på tävlingar för att fota. I augusti flyttar vi.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
SaraC
6/7/09, 6:16 PM
#7

Fick sommarlov från mitt program på Högskolan den 5/6. Men kommer läsa sommarkurser så det blir väl inte riktigt något sommarlov även om de kurserna oftast är lite slappare.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

destroyed
6/8/09, 6:03 PM
#8

Jag slöt den 20 maj:P men jag ska vara hemma med min valp och tillbringa så mycket tid som möjligt med denna underbara hund:)

Upp till toppen
Annons: