Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 3178 ggr
SaraC
2009-06-02 15:27

Vad är bäst med svensk sommar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är det bästa med svensk sommar?

Naturen, sol, eller jordgubbar? Midsommar? Att bada i poolen eller hoppa på studsmattan hemma? Att få vara ledig?

Vad tycker du?

Foto: www.fotoakuten.se

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
SaraC
2009-06-04 17:01
#1

Det är något magiskt med vår svenska sommar. Kanske har det att göra med den korta tiden den oftast varar eller med allt sprudlande växt- och djurliv att göra. Eller så är det helt enkelt bara en känsla som inte går att förklara Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

AnneN
2009-06-04 18:08
#2

Värme, sol, bad, blommor, grönska (även om jag är pollenallergiker så älskar jag allt detta), hunden slipper frysa, jag slipper bylta på mig en massa varma kläder för att inte bli sjuk, osv

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

agnes_S
2009-06-05 18:29
#3

Ljuset! Att det för en gångs skull är ljust ute :P Och naturen, helt underbart under sommaren. Och så är det inte för varmt heller, oftast :P

SaraC
2009-06-05 21:27
#4

#2 Har du en fryslort till vovve? Glad Men jag håller med henne, det är så skönt med värme!

#3 Ja, just nu är det ju ljuvligt! Det känns som att det aldrig blir mörkt ens en gång!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

grinar
2009-06-08 16:06
#5

Svensk sommar, sol värme ljuset, de varma duggregnen. Midsommarsolen ,kalasen,semestern. Solnedgångarna och barnens skratt på stranden. Alla blommor som spirar och doftar. Fisketurerna och all grillad mat. SVENSK SOMMAR underbart.SkrattandeGlad

mona43
2009-07-22 00:17
#6

Den svenska naturen är så underbar på sommaren, allemansrätten (att plocka bär och vistas i skog och mark) Grilla utomhus och äta, fika utomhus. Ta massor med kort på naturen och familjen.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
LinaK
2009-07-23 07:08
#7

Att allt är grönt och fint. Och när syrenen blommar, då minns man tillbaka då man var barn. Att när syrenen blommade var det skolavslutning, det är även doften man förknippar med det också Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Upp till toppen
Annons: