Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 839 ggr
destroyed
6/30/09, 3:34 PM

fy sjutton vad varmt det är

Asså det här är hemskt nu… Det är stålade solsken och helt underbart ute men man kan inte röra sig, det är så himla varmt.. nu sitter jag inne med lilla sindra som bara ligger och sover för att det ör så otroligt varmt… Inte kan vi gå iväg och bada heller därför att killen tog bilen

vad gör ni denna stekheta dag?

Annons:
SaraC
6/30/09, 6:28 PM
#1

När sambon kommer hem ska vi ut och forstätta med vårt altanbygge, det är inte roligt i den här hettan men det kommer bli kanon när det blir klart.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

huskatt08
6/30/09, 7:42 PM
#2

Gör som du….håller mig inomhus eller möjligen i skuggan med mina två tjejer (katter) som är lika slöa som matte Cool

Men lugn…oväder är på G!!

Efter sol kommer regn Obestämd eller hur de nu va..

grinar
6/30/09, 8:44 PM
#3

Kan inte förstå att ni klagar på värmen. se till att dricka mycket och vara i skuggan. Här  har vi en underbar värme och samtidigt så bokar vänner och andra resor till värmen ,utomlads. Tokigt .Sitt ner och njut.

huskatt08
6/30/09, 9:41 PM
#4

Nja..klagar på värmen gör jag inte direkt…men som sagt..håller mig i skuggan Skrattande där det är njutbart.

LinaK
7/7/09, 11:37 AM
#5

Nu klagar man på det tråkiga vädret istället :P Fy vad trist det är, regnigt och mulet dag efter dag. blöö

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

SaraC
7/7/09, 12:09 PM
#6

Sambon sa att det är typiskt oss svenskar, vi är aldrig nöjda. Regnar det så klagar vi på det och blir det sol så gnäller vi på att det är för varmt Oskyldig

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
destroyed
7/7/09, 12:37 PM
#7

det är ju så.. det är typiskt svenskar att klaga.. men nu har det regnat i ett dygn så nu tycker jag att det ska sluta regna så man kan få gå ut med hunden

SaraC
7/7/09, 12:41 PM
#8

#7 Det är regnkläder och paraply som gäller Cool Men jag läste att det skulle bli bättre väder snart igen.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LinaK
7/9/09, 9:38 PM
#9

haha, ja eller hur. Vi svenskar blir aldrig nöjda Flört Är det varmt ute klagar man på att det är för varmt, och regnar det klagar man då. Ja aldrig blir man nöjd.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

SaraC
7/10/09, 5:19 PM
#10

Gnälliga svenskar Skrattande

Fast nu är det ju äckligt mycket regn, det måste man ju kunna säga utan att klassas som gnällig Tungan ute 80 mm tror jag vi fick igår, nytt rekord stod det något om i tidningen.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Upp till toppen
Annons: