Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 1263 ggr
MariaG
8/26/09, 1:04 AM

Sova?

Vad gör ni när ni inte kan sova?

Själv brukar jag läsa. Kan bli allt från 15 minuter till 2 timmar. Sen brukar jag dricka ett glas vatten innan jag somnar.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
destroyed
8/26/09, 1:14 AM
#1

Jag brukar försöka ljuga för mej själv. Om jag är så pigg orkar jag gå upp och göra det och det t.ex. och orkar jag så gör jag det men oftast så blir det nej och då ligger jag och typ schizofreni tänker med mej själv.. ahhh så där är lite trött? - jaa lite kanske:) -Ja men då ska vi nog sova nu:P

SaraC
8/26/09, 1:14 AM
#2

Jag har alltid svårt att sova om det inte är sent, jobbigt när man måste upp. Jag brukar läsa kurslitteratur om jag måste somna. Om jag inte har så bråttom att somna läser jag något roligare eller tittar på tv.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

mona43
8/26/09, 11:48 AM
#3

Jag läser lite eller sitter vid datan en stund, och kanske tar ett mjölkglas

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[Vargnatt]
8/27/09, 1:00 PM
#4

Jag har alltid svårt att somna, spelar ingen roll om jag varit uppe sen sju på morgon och städat, pluggat, varit ute och gått och så, det tar alltid tid för mig att somna. Jag skyller på att jag fått det från pappa :P.

Men jag brukar ligga och läsa, är jag ensam hemma så brukar jag prata i telefon tills ögonen faller igen,

destroyed
8/27/09, 2:20 PM
#5

4# jag är också lite så.. sen är jag moronpigg upp på det med. Har jättesvårt för att bli trött och somna

SaraC
8/27/09, 2:23 PM
#6

Prova läs tråkiga böcker! Flört

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
destroyed
8/27/09, 2:30 PM
#7

6# jag finner alltid någonting roligt och spännande så nej:P

SaraC
8/27/09, 2:33 PM
#8

#7 Då har du inte tillräckligt tråkiga Flört Jag har en avancerad mattebok på engelska på sisådär 700 sidor, den blir jag dödstrött bara av att tänka på Cool

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LinaK
8/27/09, 2:35 PM
#9

Jag brukar slå på tvn, då brukar jag bli trött efter ett tag. Eller så sätter jag mig vid datorn en stund.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Vargnatt]
8/27/09, 3:41 PM
#10

Kan inte läsa tråkiga böcker, då lägger jag ju bara undan den efter ett tag och sen kan jag inte sova i alla fall :P

promenixan
8/27/09, 6:08 PM
#11

Jag har hört att det bästa är att gå upp ur sängen, man ska inte ligga kvar och vända sig hit och dit. Nej, upp och gör något istället. Jag brukar dricka varm mjölk och läsa en stund eller virka.

 Sajtvärd för mitt eget liv

Upp till toppen
Annons: