Annons:
Etiketterbadbadplatser
Läst 555 ggr
Alexej
2009-09-01 22:15

Började ställa in trädgårdsmöbler:(

Ja, nu var det dags att plocka bort. Har ställt undan det mesta nu. Nästan alla trädgårdsmöbler, grillen, vattenkanna, verktyg, leksaker, babypoolen, kuddar osv.

Fast gräsklipparen har inte jobbad färdigt….

Känns alltid sorgligt. Nu kommer många månader med kyla och tristess.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
AnneN
2009-09-01 22:22
#1

Varför ställa undan det så tidigt? Förvånad

Jag tar inte in utemöblerna förän första snön kommer vilket är ett bra tag kvar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Alexej
2009-09-01 22:33
#2

Men det kommer inte bli fler grillkvällar:(

Alla besökare har åkt hem och tillbaka och för mig själv räcker min stol på verandan.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
2009-09-01 22:34
#3

Och igår var det så dåligt väder då kändes det rätt. Idag var värsta värmen tillbaka:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

SaraC
2009-09-01 23:36
#4

Jag har inte plockat in än. Vi har dynorna i en box ute så de kommer jag plocka in om inte allt för länge, möblerna får stå kvar hela vintern fast med pressening över senare.

Idag var det en riktigt härlig sensommardag Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

promenixan
2009-09-02 08:04
#5

Jag har mina ute året om, fast jag fuskar, jag har penionärskuvös Flört (inglasad balkong)

 Sajtvärd för mitt eget liv

Anders 50
2009-09-02 11:54
#6

På tal om att ställa in trädgårdsmöblerna…

En del löser det där med att komma ihåg hur klockan ska ställas när sommartiden börjar/slutar.

Trädgårdsmöbler FRAM på våren: klockan ställs FRAM.

Trädgårdsmöbler TILLBAKS på hösten: klockan ställs TILLBAKS.

Vi har våra ute ännu!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Annons:
LinaK
2009-09-02 12:48
#7

#6 Smart tänkt du! Har alltid problem med detta med klockan faktiskt.

Ska snart också ställa in mina möbler i förrådet, det börjar bli kyligare ute nu. Och jag känner inte direkt för att sitta på balkongen merObestämd

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Upp till toppen
Annons: