Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 872 ggr
Alexej
2009-08-29 12:58

Sommaren är över eller?

Hur tyckte du att sommaren har varit?

Jag fattar inte att sommaren är över. Det var ju så många saker som jag skulle göra och fixa.

För mig började sommaren väldigt bra med mycket trädgårdsarbete. Sedan kom regnet. När alla jordgubbar möglade gav jag upp. Hur kul är det att springa ut i regnet för att leta efter jordgubbar som inte har möglad?

Nu är det dags att börja plocka in trädgårdmöbler och fixa vinterved. Obestämd

Men jag njuter av en underbar höst fast jag har missat badsäsongen som vanligt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
SaraC
2009-08-29 16:26
#1

Håller med dig, sommarn gick riktigt snabbt. Det brukar den väl i och för sig ha en förmåga att göra, men i år tyckte jag ovanligt mycket regnade bort.

Skulle bygga altan, men vi har ännu inte hunnit på med taket. Fast det är föreningens fel och inte vädrets. Har bara badat två gånger, tycker att jag jobbat eller varit tvungen att plugga varje gång solen tittat fram. Inte mycket solbränna här inte.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LinaK
2009-08-29 22:19
#2

Håller med er också. Tycker denna sommar har gått alldeles för fort.

Jag skulle fixa iordning min balkong, och göra det lite sommarfint. Men har inte haft motivation pga det dåliga vädret. Regn, regn, regn… *suck* Men men, man får väl se det positivt, på något vis Flört

Jag gillar hösten jag också på ett vis, skönt att ta fram lite höstiga kläder och skor.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

promenixan
2009-08-29 22:44
#3

Jag tycker att sommaren varit lång och varm. Alldeles för varm många dagar, och blåsig eller regnig de andra dagarna. Jag älskar denna tiden på året, nu är det ju behagligt ute. Saknar inte de där sommardagarna så mycket faktiskt. Glad

 Sajtvärd för mitt eget liv

[Vargnatt]
2009-08-30 21:23
#4

Tycker allt gick för fort, känner mig lite lurad faktiskt. Hade ju också massa som vi skulle göra, men vädret förstörde det mesta, tycker det regnat alldeles för mycket.

Upp till toppen
Annons: