Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 910 ggr
SaraC
2010-01-13 23:47

Varning!

Det har dykt upp tiggar-PM på iFokus.

En tiggare dyker upp under olika nick, det senast kända julian111. Personen är ute efter att få tag på er kontoinformation. Svara inte på dessa PM.

iFokus tar bort de kända nicken. Får ni sådana här PM, kolla om det redan finns rapporterat i någon tråd på Support och om inte rapportera där. Alternativt kontakta mig.

PM:et kan se ut så här:

"Hello Svara mig med detta mitt ID (julian_love90@y Hello Svara mig med detta mitt ID (julian_love90@yahoo.com). Mitt namn är Miss Julian jag såg din profil idag på http://www.segling.ifokus.se och blev intresserad av dig, jag också kommer att vilja känna dig mer, och jag vill att ni skickar ett mail till min e-postadress så jag kan ge er min bild för dig att veta vem l am.Here är min e-postadress (julian_love90@yahoo.com). Jag tror att vi kan gå från here.I väntar på ditt mail till min e-postadress above.miss Julian. (Kom ihåg att avståndet eller färg spelar ingen roll, men frågor som älskar mycket i livet) Var vänlig och svara mig i min brevlåda inte på plats med min e-postadress här (julian_love90@yahoo.com)"

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
promenixan
2010-01-15 16:01
#1

Den där har jag fått ifrån… suck säger jag bara Skrikandes

 Sajtvärd för mitt eget liv

Upp till toppen
Annons: