Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 976 ggr
Nessie-09
2010-03-18 11:20

Ge oss sommar

Heej:)

Vissa år får vi typ inge vinter alls och vissa år blir som i år. Vi har typ sjukt mkt snö och vintern vill aldrig ta slut! GE MIG SOMMAR!!!

Det känns som att vi har haft vinter i evigheter nu tkr ni inte att det räcker? Det tkr i alla fall jag!

//sara (ge mig sommar för f*n)

Annons:
AnneN
2010-03-18 17:38
#1

Amen till det, jag vill också ha sommar nu! Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LinaK
2010-03-18 18:47
#2

Håller med. Eller om vi inte kan få sommaren just nu så kan väl vädergudarna ge oss våååår. Det är iaf en början Skrattande

Men är så otroligt trött på detta slask,blask,sk*t-väder!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Nessie-09
2010-03-18 20:30
#3

Shit asso! Det e bara blött och blaskigt USCH!!!

VILL HA SOMMAR!!!

Undra om sommare kmr snabbare som vi strejar lite? x)

AnneN
2010-03-18 20:32
#4

#3 Blött och slaskigt hade jag gärna tagit just nu, det hade iallafall betytt att det är vår, här i Luleå snöar det för fullt!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Nessie-09
2010-03-18 21:08
#5

#4 Oj då x) Stackare! Här i stockholm har soplen varit uppe tillräckliigt länge för att jag ska få fräknar:P Min mamma brukar alltid säga: "När du börjar få fräknar då e våren på väg" :)

Hoppas att ni får vår snart! Jag hoppas att alla får vår snart!

SaraC
2010-03-18 23:20
#6

Här är det också snö och full vinter, men det har varit underbart väder i flera dagar. Efterlängtade sol Glad

Nu står det inte på förrän sommaren är här. Våren är snart här och de månaderna brukar springa iväg.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
Alexej
2010-03-19 21:57
#7

hackar is här varje dag för att påskyndar sommaren. Vägen fram till huset blir bredare för varje dag och idag kunde jag äntligen köra närmare huset. Fick gasar mig genom snön men det gick.

men vad sjabbigt det blir när snön smälter. Kattbajs överallt Obestämd

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

LinaK
2010-03-24 14:11
#8

#7 Och HUNDBAJS är det också överallt. Blir tokig. Man får gå slalom mellan högarna här.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Nessie-09
2010-03-24 20:20
#9

I helgen började isen smälta sen på söndasgkvällen började det snöa igen!!! OMG!

Jag tror jag dör!
Vill inte ha mer  snö!

-.-'

Upp till toppen
Annons: