Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 1505 ggr
SaraC
6/1/10, 8:27 PM

Vad ska ni göra i sommar?

Har ni några planer? Greja med något hemma, åka och bada och köpa glass, åka på semester, bara ta det lugnt med en bok i skuggan kanske?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
AnneN
6/2/10, 1:54 AM
#1

Enda fasta planen jag har är att gå på Luleå Kalaset (festival), annars tar jag mest dagarna som de kommer och hittar på saker efter humör och väder.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LinaK
6/2/10, 3:35 PM
#2

Åker som vanligt upp till Lapplandet, 1½ vecka blir det nog iår. Sen blir det en tripp till Öland i Juli. Sen jobbar jag mest. Men lite ska jag nog kunna koppla av iaf Flört

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[trollduva]
6/2/10, 8:54 PM
#3

är på diverse tornerspel och medeltidsmarknader,kommer att jobba en hel del,och så den vanliga veckan i blekinge skärgård,kommer även att passa en kennel i 14 dagar nu i juni=)

Kristall
6/5/10, 2:52 PM
#4

Jag ska vara barnvakt (dvs passa min lillasyster medan morsan jobbar) och genom det tjäna lite pengar.

Sen ska jag väl vara en hel del i stallet också, då min sköthäst nu har flyttat till ett stall som är bara några km från vårt hus. =)

Utöver det kommer jag väl att slappa, njuta av ledigheten, vara med mina djur och umgås med mina vänner.

Vi ska renovera huset också, byta isolering och göra om mitt och brorsans rum. Och så blir det antagligen en resa upp till Österbotten där vi ska hälsa på mina släktingar. :-)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

MariaG
6/5/10, 6:16 PM
#5

Ska på måndag börja en kurs som arbetsförmedlingen ordnar. 4 veckor är den.

Kommer att vara i stugan en del, hoppas jag. Bada, åka ut med båten i sjön och åka till en ö fika. Mysigt.

Kanske någon dagstur någonstans med sambon.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

[Vargnatt]
6/5/10, 10:38 PM
#6

Får besök av mamma, bror och mormor en sväng förhoppningsvis, sen är det planerat att en tjejkompis ska titta förbi också så ska vi ha trevliga grillkvällar och shoppingturer i Karlstad Glad.

Annars är det inget speciellt inplanerat, vara hemma, njuta av sommaren och umgås med sambon och djuren Glad

Annons:
Annie-
6/10/10, 7:45 PM
#7

Vi åker två veckor till Side, Turkiet för att hälsa på vår dotter och samtidigt njuta av sol och värme. Cool

Förhoppningsvis bjuder även Sverige på en underbar sommar!

Åsa S
6/12/10, 12:52 AM
#8

Jag skaffade mig extra jobb på systembolaget så jag jobbar till mot slutet av juli sedan ska jag vara ledig tills studierna börjar igen. På tisdag ska jag dock ha kul då skickar jobbet mig på vinkurs för nyanställda (jag är nog äldst igen denna kurs eftersom jag är 15-20år äldre än de andra sommarjobbarna som brukar jobba på systemet under somrarna)

summergirl92
7/3/10, 10:51 PM
#9

jag ska ta det lungt och kanske  resa till svergie   sen   vara med  mina  djur   ,  såklart  ska  man och shoppa  något tag  bara  man hinner  =)

SaraC
7/21/10, 3:30 PM
#10

På fredag går sambon på semester så då ska vi äntligen vara lite lediga tillsammans. Det blir några nätter uppe i stugan och någon tur med båten, och en massa lata dagar så klart!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Upp till toppen
Annons: