Annons:
Etiketternöjenaktiviteter
Läst 1886 ggr
SaraC
6/1/10, 10:11 PM

Läsa

Många tycker att läsning hör sommaren till. Att ligga på stranden eller i hängmattan och läsa en bok eller något annat.

Läser ni mer på sommaren? Vad ska ni läsa i sommar?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
SaraC
6/1/10, 10:14 PM
#1

Jag läser nog mer på sommaren. Man har mer tid på sommaren, av någon konstig anledning även om man jobbar/pluggar. I sommar ska jag läsa kurslitteratur, men även trevligare saker som en hög hundböcker jag ännu bara hunnit bläddra igenom.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

AnneN
6/2/10, 1:52 AM
#2

Njaäe, jag läser nog mer på vintern för då är det ändå så tråkigt att vara ute och promenera, på sommaren rör jag mig mer.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

MariaG
6/3/10, 12:35 AM
#3

Läser lika mycket året runt. Fast det beror lite vart jag är någonstans. Hemma läser jag väldigt mycket. I stugan blir det dock mindre, för där hittar man på lite mer.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

agnes_S
6/6/10, 10:30 PM
#4

Jag läser mer på sommaren, eftersom jag är ledigare då. Ja, om man inte räknar kurslitteratur som läsning då, för det är det tiden under övriga året går åt till :P

LinaK
6/7/10, 1:09 PM
#5

Nja, läser inte ofta alls, varken sommar eller vinter. Eller jo kan läsa lite tidningar på balkongen när det är varmt Flört

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Mitralis
6/10/10, 4:47 PM
#6

Om jag ligger och solar brukar jag i det närmaste alltid ligga och läsa någonting. Oftast tidningar, ibland böcker. Tycker att det blir för tråkigt annars. Sedan är jag inte så förtjust i när det blir för varmt åt ansiktet och då är det bra att ha någonting att läsa som skuggar.



Annons:
[Vargnatt]
6/11/10, 11:59 AM
#7

Ja sedan jag började plugga igen har det blivit så, tyvärr får jag säga för jag älskar att läsa så att den delen försvinner när jag pluggar är trist. Men nu har jag sommarlov och ska börja läsa annat än kurslitteratur, äntligen!

Upp till toppen
Annons: