Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 1614 ggr
SaraC
2010-07-21 15:25

Värsta semesterminnet?

Vad är ditt värsta semesterminne?

Tältsemester i ösregn, väntan i flera timmar på en flygplats, getinginvasion.. Pinsamheter som mindre katastrofer Cool

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
LinaK
2010-07-22 20:27
#1

Mitt värsta semesterminne är min första vistelse i Lappland. Vi skulle då gå ut i lappskogen (OBSERVERA MYR) och plocka hjortron. Vi hade med sambons farmors gubbe, som är ett gammalt skrälle. Inga hjortron knappt, djävulskt med mygg, vi gick i myrar som ibland gick upp till knäna. Vi såg älgskelett och andra benbitar överallt, som jag antar att ett rovdjur hade tagit Tungan ute Till råga på det blev gubben alldeles slut av våran milslånga vandring så han var tvungen att vila var 5:e minut. Vi trodde han skulle dö! Jag kan säga att jag aldrig mer går ut och plockar hjortron Flört

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

SaraC
2010-07-23 13:54
#2

#1 Haha Tungan ute

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[trollduva]
2010-07-25 23:38
#3

ett minne är när riddarföreningens tält en blåsig natt började regna in och alla stolpar (läses mini träd) började svaja hitt och ditt varpå alla killar i kallingar,ganska fulla desutom,och slägde sig över stolparna i leran och regnet^^själv fick jag en stolpe på ena axlen och fick mig en liten luft färd med ena mitt stoplen,den åkte rakt upp när en stormby blåste rakt in i tältetCoolhela lägret såg ut som kriget hade dragit fram när solen gick upp,grejor överallt och tältet hade flytat sig 3 m i sidled vilket gjorde att allas pakning hade legat ute i regnet så det blev till att ha uppvissning i genomsura yllekläder fast polackerna hade det värre en oss tre av deras små tält låg i valgraven och alla dyra tygrullar låg i leranFörvånad

då var det inte specielt kul men vill man ha sig ett gott skratt nu ett par år senare så är det bara att påmina folk om stormnatten i landskronaSkrattande

SaraC
2010-07-31 18:16
#4

#3 Hihihi Skrattande

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Upp till toppen
Annons: