Annons:
Etiketterbilderfilmer
Läst 1222 ggr
MariaG
9/22/10, 12:14 AM

Fotografera

Fotograferar ni mycket? Vad är det ni fotograferar mest? Framkallar ni dem och sätter in fotoalbum?

Själv tycker jag om att ta kort. Fotograferar mest mina djur. De finaste brukar jag framkalla. Sedan sätta in album. Kul att ta fram emellanåt och titta i.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
LillaBenice
9/26/10, 11:25 PM
#1

Jag ÄLskar att fotografera,det är roligast att fotografera på sommaren för det är då man kan ta bilder där man inte ser så påklädd ut om du förstår hur jag emnar det är också lättar då man inte fryser lika mycket men det är alltid kul att fotografera det är ett av mna största intressen:)

Nej jag framkallar inte dom,dock så ska jag göra cansvas tavlor av några/många någon gng ahah..Jag fotar lite alltmöjligt mina djur natur porträtt ja alltmöjligt:)

LinaK
9/27/10, 12:05 PM
#2

Jag fotograferar i perioder, om man ska göra något speciellt. Som vid semester och födelsedagar och liknande. Fast annars fotograferar jag mest våra djur. Man kan få så mycket variation på bilderna när man fotograferar djur, dom är alltid spontana och poserar (oftast) inte för mycket som vi människor kan ha en förmåga att göra Flört

Ibland framkallar jag bilder, men för det mesta har jag bilderna liggandes på datorn. Tråkigt nog!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[trollduva]
9/27/10, 11:47 PM
#3

jag fotograferar allt^^har även planer p¨å att läsa vidare till prof fotograf,fotar på uppdrag åt diverse ryttare och föreningen,men även mycket konstnärliga foton

SaraC
10/2/10, 10:06 PM
#4

Jag gillar att fota och att pyssla med mina foton, fast det kommer i perioder. Jag brukar göra fotoböcker istället för att framkalla och sätta i album, framkallar bara om jag ska ha uppsatt på väggen eller liknande. Fotar mest djur, natur och människor.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

MariaG
10/7/10, 2:57 PM
#5

Har fotograferat mycket i helgen när jag var i stugan. Kul att fotografera i naturen.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Upp till toppen
Annons: