Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 1353 ggr
MariaG
1/22/11, 11:32 PM

Planer för 2011

Har ni några planer för detta år?
Åka någonstans? Fira något?

Här i denna tråd kan vi skriva upp våra planer.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
MariaG
1/22/11, 11:34 PM
#1

För tillfället har jag inga direkta planer.

Jag har heller tyvärr inte mycket pengar. Ska iallafall nästa vecka få reda på om jag får jobb eller inte. Får jag det, så får jag mer pengar och kan hitta på mer.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

[YlvaP]
1/23/11, 7:14 PM
#2

Vi kommer att åka till sommarstugan som vanligt. Denna gång kommer vi att besöka Särkäniemi. Som Grönan fast i Tammerfors. Vi brukar göra en "utflykt" från sommarstugen. Var tredje år brukar vi åka till Vasa och gå på tivoli eller bada där. En dag och natt.

Sommarstugan ägs av min mans mormor som är född och uppvuxen där och likaså mannens mamma. Stugorna ligger i Pyhäjärvi kommun. Lika högt upp som Umeå och mitten av landet mellan kusten och gränsen till Ryssland.

LinaK
1/23/11, 11:07 PM
#3

Vi funderar på att åka på VM i Oslo och kolla lite skidsport, men får se om vi har råd med det i Februari (fått en massa oväntade utgifter)

Sen i början av Juni åker vi upp till Kloten och semestrar över kristihimmelfärdshelgen. Hyrt stuga och hälsa på sambons släktingar. Bara komma bort.

I Juli åker vi till stugan i Lappland och är borta 1½-2 veckor.

Annars vet jag inte vad som händer i år mer än kämpa på med en besvärlig unghund ;-) Nejdå han är snäll för det mesta. Ska gå några hundkurser var det tänkt.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fridaaaa
1/24/11, 4:04 PM
#4

Nepp inga speciella planer=)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: