Annons:
Etikettövrigt
Läst 1159 ggr
[YlvaP]
2/7/11, 5:19 PM

Vad har ni?

Tänkte göra en lite undersökning här på sajten. jag undrar vad ni har för något.

Själv har familjen sommarstuga.

Annons:
Farwuq
2/7/11, 5:43 PM
#1

En koloni med vackert blå/vit stuga.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[YlvaP]
2/7/11, 5:49 PM
#2

Åh blåvitt hihi

Farwuq
2/7/11, 5:53 PM
#3

Ja, faktiskt finskt himmelsblå med vita knutar.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[YlvaP]
2/7/11, 6:05 PM
#4

Najs. Hihi. Skrattande

LinaK
2/8/11, 12:03 AM
#5

Min egna familj har just ingen sommarstuga. Vi har haft farmors barndomshem som låg ute på landet i Uppland. Där växte jag i princip upp på somrarna

Men sambons familj, som jag också ser som min familj numer har sommarstuga i Lappland, eller dom har ärvt den från min sambos farmor. Dit åker vi en gång om året i 1½-2 veckor.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[YlvaP]
2/8/11, 10:38 AM
#6

Ja så har vi det också. Det är mannens mormors barnhem som vi åker till varje sommar. Vi ser dom "vår" sommarstuga eftersom vi åker dit varje år osv.

Annons:
MariaG
2/9/11, 8:39 PM
#7

Mina föräldrar har en sommarstuga här i Småland, som jag brukar vara mycket i. Mest på sommaren men även de andra årstiderna.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Fridaaaa
2/9/11, 8:50 PM
#8

Har ingenting av det:D har inte råd med sommarstuga, och blir lätt sjösjuk så vill inte ha båd (har inte råd heller) hehe men morfar och mormor har somamrstuga:D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

SaraC
2/10/11, 6:39 PM
#9

Själv har jag ingendera. Men inom familjen har vi både sommarstuga och båt som vi utnyttjar. Stuga en dryg mil härifrån, perfekt att cykla upp och bada på sommaren, och båt i en större sjö också här hemma.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[trollduva]
2/13/11, 8:01 PM
#10

hyr samma stuga i blekingskärgård varje sommar:)

Upp till toppen
Annons: