Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1907 ggr
[YlvaP]
2/20/11, 11:06 PM

Medlemspresentationer.

Här kan ni skriva en lite trudelutt om er själv och vad ni helst gör på sommaren.

Annons:
[YlvaP]
2/20/11, 11:11 PM
#1

Kan ju börja då. Jag heter Ylva och jag är 32 år gammal. 33 om lite mer än en vecka. :P

Jag bor på Åland med min underbara familj i ett rött hus med svarta knutar. (hmm så osvenkt). Sitter mer hela dagarna på internet då barnen är på dagis och skola. Och lite hushållssysslor också.

På sommaren är jag nån vecka i mannens mormors barndomsställe. Vi kallar den sommarstugan kort och gott. Resten av sommaren är vi hemma på Åland. Åker på lite turer till stranden eller något annat som vi hittar på.

Fridaaaa
2/21/11, 12:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej allesammans!

Frida heter jag, är 20 år gammal (fyller 21 i november). Bor tillsammans med pojkvännen i ett litet hus på landet tillsammans med alla våra djur: 1 hund, 2 katter, 4 kaniner, 4 marsvin, 2 hönor och snart 1 tupp.

Mina intressen är att fotografera (hobbynivå), fixa och pyssla med djuren, sitta vid datorn, vara ute med hunden (dock mest på våren/sommaren) mm. Är just nu arbetssökande, jobbat lite då och då på förskolor som timvikare, älskar att jobba på förskolor :)

Lyssnar mest på rock,hårdrock,punkrock, men även lite annan musik också, beroende på vilken humör jag är på. Älskar färgerna rött, svart och grönt. Men älskar även leopard och zebramönster:P

På sommaren har jag mest varit hemma, är ingen resemänniska:)

Har en blogg som heter: www.kizzmeandholdme.blogg.se
Har en hemsida som heter: wwww.fridaakesson.weebly.com

(bilden är på mig utan glasögon, har glasögon annars)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MariaG
2/26/11, 2:51 PM
#3

Hej!

Jag heter Maria och är 31 år gammal. Bor i Småland med sambo och fem hamstrar.
På dagarna arbetar jag på en industri och på kvällarna slappar jag hemma. Då brukar jag läsa, sy, se lite på tv eller leka med hamstrarna.
På helgerna brukar jag städa, tvätta, ta det lugnt, spela lite data-spel, läsa, sy osv. Ibland åker jag till sommarstugan som ligger ca 4 mil härifrån.

På sommaren brukar jag mest vara i stugan. Men även åka ner till Skåne.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

LinaK
2/26/11, 3:18 PM
#4

Hej där!

Lina heter jag och är för tillfället 23 år. Bor som MariaG också i Småland fast emellan Jönköping och Värnamo.
Jag jobbar natt på ett äldreboende för tillfället. Men drömmer om att öppna ett pensionat för katter, hundar och smådjur i framtiden.
På min fritid håller jag mest på med mina djur, främst mina två hundar som är en bichon havanais och en jack russell. Har även två katter och en kanin. Annars sitter jag mest framför datorn, lyssnar på musik eller ser på film. Fotografera på hobbynivå är något som jag tycker är kul, men är dock inte bra på Glad

På somrarna håller vi till i Lappland i sambons familjs stuga. Där fiskar vi och njuter av lugnet. Vi brukar åka upp till fjällen under några dagar och bara njuta av friska luften.
Denna sommar blir det nog en tripp till Öland också som vi gjorde förra året.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

jojanpike
4/26/11, 1:06 PM
#5

Hej på er!

Jag heter Johanna och är 20 år (blir 21 till hösten).

Jag bor tillsammans med min man, vår dotter och katten Esme i en trea i Uppsala.

Det jag gör på fritiden är blogga, läsa (håller just nu på med Twilight-serien), kolla på film och umgås med familj och vänner. Fotografera är också kul.

På sommaren brukar Gotland vara obligatoriskt då min man har släkt där.

I övrigt så brukar sommaren vara ganska lugn. Skönt att bara njuta av tillvaron tillsammans med familjen. Men vi får se vad den här sommaren kommer bjuda på :-)

www.smaraldus.eu

[Nathalie62]
5/19/11, 8:33 PM
#6

Är det fint väder är man gärna ute, många gånger längtar man mer till semestern då också :). Antingen blir det att ta en skön promenad längs stranden, spelar minigolf, går på en del marknader. Är inte mycket för att sola, blir lite rastlös efter en stund hihi.

Annons:
Upp till toppen
Annons: