Sommar iFokus

Sommar

Etikett: övrigt
Läst 59 ggr
MonicaLagerquist
1

Din barndoms sommrar

Hur minns du din sommar som barn/ungdom

Stolt ägare till tre La permer

Carmarino
1

Min barndoms somrar var underbara. Vi hade en sommarstuga nära havet så det var mycket lek och bad.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Cireea
1

Åh mina somrar var underbara!
Minns mina somrar som fyllda av bad och att vara ute mycket 🥰

Mina bästa minnen är när familjen hyrde sommarstuga, vi gjorde det några år innan dom slutade hyra ut. Dom veckorna vi spenderade där var dom absolut bästa med massor av bad, fiske och äventyr! 💕

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

MonicaLagerquist
1

När jag var i fem sex års åldern hade mina föräldrar och en av mina kusiner föräldrar hand om ett vandrarhem hela sommaren.
Vi var ett helt gäng kusiner i olika åldrar som bodde på vinden av vandrarhemmet
Senare hyrde mina föräldrar en stuga där vi var hela sommaren den låg enskilt i en skog och man fick gå eller cykla igenom en kohage för att komma till badet som man delade med kossorna.
När jag kom i tonåren köpte mina föräldrar en tomt brevid mina kusiner .
Där hade vi det mysigt.

Stolt ägare till tre La permer

Heddiz
1

Jag minns mina barndoms somrar mycket väl och som väldigt händelserika, roliga och mysiga.
Enda sen jag var 5år så åkte vår familj ( mor, far, 2 systrar o jag) på olika typer av semestrar, oftast tillsammans med andra i våran släkt.

Under dom första kanske 10 åren? så semestrade hela familjen varenda sommar hos min moster och mina kusiner som bodde på en hästgård och födde upp hundar i Sörmland. Vi bodde ju i Stockholm och älskade att komma ut på landet.
Senare så åkte jag till min kusin själv för att lära mig rida "på riktigt"
Sen åkte jag på olika ridläger varje sommar under flera år.
Dom somrarna när jag hade förmånen att rida och umgås med hästar varje dag har varit allra, allra bäst.

Sen så semestrade vi utöver det både i Sverige och utomlands i bara ett tält under flera år, innan mina föräldrar uppgraderade ,"boendet" till en husvagn.
Det var ju jättestort att gå från tält till husvagn på den tiden. 😅
Sen uppgraderade dom till att flyga utomlands istället för att campa.

Sen när jag var runt 13 år så köpte mina föräldrar tillsammans med flera andra i vår släkt ngr stugor/ gård tillsammans i Sörmland.
Så dom började med ett tält, men dom slutade med en stor gård..
Så jag är nog väldigt stolt över mina föräldrar faktiskt. 🤔🤗

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

• Redigerat 2024-11-29 19:21 av Heddiz