Redo för hösten!
Jag kan inte ha tålamod tills hösten. Jag kan inte vänta eftersom jag fyller år i oktober. Det kommer vara så kul.
Är ni redo för hösten?!
hälsingar hejsan..1234
Fel
Sorg är kärlek som blivit hemlös
- Redigerat 2024-08-29 12:31 av beem
#1: vad menar du??
#2: Antagligen att det är fel plats för att skriva om hösten på "sommar ifokus"
Det ska vara sommar relaterat.😉
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
Det är helt okej att skriva om alla årstider här inne numer 🥰
Vi försökte få till ett namnbyte på sajten men avråddes då länkar osv inte fungerar som dom ska då.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#2: Skrev i fel grupp
#5: Vad menas med fel grupp!?
Du menar fel forum, eller!?
För någon som är ny medlem här på iFokus så kan det vara svårt att veta vad någon menar som bara svarar med ett enda eller två ord som du gjorde här!?
Du kanske kan tänka på att utveckla ditt språkbruk litegranna så kommer folk ( speciellt nya medlemmar) förstå mycket bättre vad du menar när du skriver något.
Och dessutom slipper dom känna som om dom gjort något fel, när dom inte gjort något fel!
Har någon skrivit på fel forum..Så kan man ju ( som gammal medlem) förklara det på det sätt man själv skulle velat bli bemött som ny medlem, kanske.
Inte konstigt att nya medlemmar fattas oss.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#6: Du förstår vad jag menade och underskatta inte nya medlemmar.
Utveckla mitt språkbruk…så vänligt du uttrycker dig då….utveckla var det ja 🤔 och hur ska nya medlemmar tolka dina ovänliga nedlåtande ord
- Redigerat 2024-08-29 19:36 av beem
#7: Med utveckla ditt språkbruk så menade jag enbart att man enkelt kan skriva ngr flera ord än ett eller två bara iett inlägg.
Vad poängen med att skriva ett enda ord som svar till någon ( främling) på ett forum egentligen.Finns ingen annan poäng än att vilja göra sig lustig över andra som ändå inte förstår vad just du menar med ditt ord.
Sen vet jag nog inte riktigt vad du menar med att jag skulle ha skrivit ovänliga ord!?
Var det jag skrev till TS ovänligt.
Ja kanske du har rätt!
Jag borde faktiskt ha uttryckt mig trevligare än vad jag gjorde.
Så det får jag ju jobba på givetvis.
The more I love my Dog
"Mark Twain"