Sommaren 2023
Blev den som du tänkt dig eller hur har du haft det?
Stolt ägare till tre La permer
Trodde ju att det skulle bli mindre regn, inte att det blev rekordmycket regn och kallt, fel år att satsa på extra många majsplantor för det är ju tveksamt ifall de hinner mogna innan frosten

Pga mående så har vi inte gjort så mycket i sommar
Att pappa varit så sjuk har ju också bidragit till att vi inte kommit iväg då mycket
Vi har besökt pappa ca fyra gånger i veckan och den har orken inte räckt till så mycket mer
Stolt ägare till tre La permer
Sommaren blev nog ganska exakt som jag trodde att den skulle bli!
Vi bilade upp till norr för att hälsa på min familj i två veckor, njutit av värmen och tiden tillsammans. Vi har inte haft särskilt många spikade planer utan bara tagit vecka för vecka, ibland dag för dag. Extra skönt med sånt när man har två små barn där man inte alltid kan förutse hur dagen kommer se ut.
Jag är nöjd med sommaren och är nog en av dom få som faktiskt är glad över att det inte blev den där rekordsommaren med bara höga temperaturer. Vi har haft bra väder och jag är glad att bönderna fått skörd och att man sluppit nödslakt. Jag är tacksam 🙏
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Nej, det blev en mindre bra sommar.
Pappa blev akut sämre i sitt kognitiva mående så halva sommaren gick åt till det.
#5 Vilken skön sommar ni har haft! 😊 Det är underbart när man kan göra som ni har gjort, särskilt när man har småbarn. Här nere har det ju regnat lite väl mycket, vilket är jobbigt för bönderna, men många verkar ändå ha kunnat ta hand om sin skörd. Jag kör ju runt i mycket odlingslandskap och kan därmed följa böndernas arbete.
/Désirée