Sommar iFokus

Sommar

Etiketthöst
Läst 71 ggr
Herveaux
3

Höst - vad tycks?

Nu såg jag det som jag har längtat efter hela sommaren; träden här utanför har så smått börjat skifta i färg från grönt till orange, röd och gul.
Hösten. Är. Här! 🥰

För mig är hösten den absolut bästa tiden på året.
Härligt svala dagar då jag vill bosätta mig ute i skogen och förhoppningsvis kommer ett par riktigt regniga då man kan sitta inne och mysa med smattrande regn som bakgrundsljud. Mys, mys, mys.

För att inte tala om mörkret. Jag undrar ibland om jag delvis är vampyr då jag trivs så bra i mörkret och, nja, kanske inte hatar solljus men jag föredrar helt klart den mörka perioden på året. Sover så mycket bättre då också.

Vad tycker ni om hösten?
Mysigt eller bara en seg transportsträcka mot vinter och jultider?

// Harley

DesK
0

Jag tycker om hösten med dom vackra färgerna och den klara luften. Visst är det mysigt att sitta inne och lyssna på regnet, gärna framför brasan, men när det är som mörkast tycker jag det är jobbigt, dvs när det blir mörkt mellan kl 15 och 16, dagen är liksom slut då.

/Désirée

[Tismon]
1

Jag gillar inte att fylla år och det gör jag på hösten 😭 Sedan är jag väldigt känslig för kyla 😭

• Redigerat 2022-09-15 15:26 av [Tismon]
Cireea
1

Jag är lite kluven.
Jag älskar höstens färger och att mysa ner mig med filt och en kopp varm choklad.

Men, jag hatar mörkret. Hatar att det knappt hinner bli ljust förrän det är mörkt igen. Jag tappar verkligen all ork och mår verkligen dåligt rent psykiskt av mörkret.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Tellberg35
1

Har inga problem med hösten!

Herveaux
3

Aww, jag lider med er som mår dåligt i mörker och kyla. 😟

Tismon, vi kan byta födelsedag, jag fyller år i mitten av maj och flyttar gärna min dag till hösten istället. 🧡

// Harley

[Tismon]
3

#5: Gärna! 😁💜 Maj är en underbar månad, våren och ljuset gör mig glad!

MonicaLagerquist
1

Våren 2022 och sommaren 2022 är en för mig tung och förlorad tid.
Nu försöker jag se framåt mot våren 2023 mörkret och hösten är bara en tid att försöka ta sig igenom.

Stolt ägare till tre La permer

Calcifer
1

Färgerna är snälla, men vi brukar få ösregn minst halva hösten. D:<

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Fredrika00]
0

#7: Inte så bara… 😉
Ja, man får försöka se framåt.