Sommar iFokus

Sommar

Etiketterövrigttraditioner
Läst 90 ggr
Cireea
2021-01-05 06:38
0

Mål 2021

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni några mål eller löften för 2021?
Många har ju som tradition med nyårslöften, men man behöver ju inte fokusera så mycket på ett löfte i sig. Kanske ett mål eller något man hoppas ska hända.

Mitt mål 2021 är att skriva klart min bokserie som jag påbörjade 2015. Jag är snart klar med bok två och har två böcker kvar efter det. Det är svårt att få tid att skriva när man har så mycket annat i livet, min förhoppning är att bli klar med hela serien men annars är jag nöjd om jag lyckas avsluta bok 2 och skriva stora delar av bok 4.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

• Redigerat 2021-04-12 12:55 av Cireea
flocken
2021-01-05 06:51
1

För mig är det att komma tillbaka till mitt normala.
Bli av med vikten jag gått upp under december.

Jag har tänkt börja cykla mountainbike. Både med och utan hund. Vi ska bara rådfråga om cykeln jag hittat är tillräckligt bra för mina ändamål.

Hoppas Maja fortsätter sin resa att bli en trygg kanin. Var helt ohanterad och vild när jag köpte henne.

Fortsätta hitta nya maträtter. Älskar att stå i köket.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

DesK
2021-01-05 09:58
0

Mina mål är att få snygga till trädgården och börja odla lite mer ätbart. Tomten ser mest ut som en leråker, efter grävning av nytt avlopp. Rivning och uppbyggnad av ny altan är också ett stort mål. Inne är det renovera groventrén och tvättstugan som står på tur. Träna mer med och utan hund. Så finns en del att ta tag i 😊

/Désirée

MariaG
2021-01-05 10:56
1

Mina mål är att börja tänka mer på mig själv, varit dålig på det innan då man alltid prioriterat andra först. Måste försöka må bättre.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

MonicaLagerquist
2021-01-06 06:50
1

Plan ett är att bli sockerfri.

Stolt ägare till tre La permer

Farwuq
2021-01-11 07:36
0

Att överleva som en fungerande människa.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland