Första snön..
I helgen fylldes mitt flöde på Facebook av bilder på första snön för i år, och utifrån det jag kunde se var det inte några små mängder snö heller.
Var du en av dom som fick snö i helgen?
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Här har inte kommit en enda snöflinga, men det blev faktiskt höst förra lördagen enligt SMHI.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag gick runt och väntade på att få se första frosten och fick snö istället. Det har snöat i över ett dygn nu. Jag tror inte att jag har varit så glad över första snön sen jag var liten, jag är så otroligt less på allt regn vi har haft.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Nej.
Bor för långt ner. Vi har haft sol och +10
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1 Ja hösten har då kommit 🥶
#2 Det kan jag förstå, snön är på något sätt mindre deprimerande än regn. Det blir ett litet annat ljus ute. ❄️
#3 Samma här, har inte heller fått någon snö. Har fortfarande runt +10 under dagarna, även om det känns ruggigt ute.
Nä ingen snö och vi har knappt haft nån frostnatt än här, det är bara squashen som ser ut att ha haft det lite för kallt nån natt men tomatplantor mm. ser fint ut. Jag var t.o.m och skördade ett par dl hallon idag
#4: kallt börjar det bli. Mössa/pannband och vantar är ett måste nu. Sockor o tofflor inne. Men solen värmer fortfarande skönt på dagen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#6 Ja usch, har börjat ta på mig mössa när jag går ut. 🥶
Här hos oss låg det en tjock dimma hela dagen och stora delar av kvällen igår. Gick knappt att se något när man var ute så det var till att köra extra försiktigt. Sedan störtregnade det några timmar på kvällen också.

Så skönt att det inte har kommit någon snö ännu.
Stolt ägare till tre La permer
Håller helt med dig Monica, här har det inte kommit något än heller.
Här kom ett lätt snöfall igår eftermiddag, men det smälte direkt.

I natt har det komit lite snö.
Vi har fått snö!
Men det töar lika fort som det kommer. Är mycket slask nu men det håller sig kvar på gräsmattan än.
Det kom en del blötsnö här igår natt, och det var så mycket att gräsmattan var helt vit. Fast på morgonen hade det mesta regnat bort igen, och nu är det enbart barmark.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

All snö som kom regnade snart bort.

Nu snöar det igen.