Regn och en fantastisk doft . .
Denna mysiga morgon tar sig i form utav en ensam liten varelse som stryker sig kring husknuten . Han blickar uppåt och runt omkring sig som om han letar efter något . . någon , Sedan helt plötsligt kommer en annan person springande från andra hållet och utbrister : Åhh , , lilla älskade Nicko . . Äntligen hittade jag dig . Den lilla vovven hoppar i mattes famn och slickar henne i ansiktet . Mattes tårar rinner nerför hennes kinder . Tittar helt sonika på mig och vinkar och bildar ett ord : Tack ! ❤️😊 Det va min morgon historia till Er alla därute . . Önskar er en mysig Tisdag i regnet. Soligajag1
HH 🙂
#0 Så härligt att lilla vovven kom tillrätta ❤
/Maria
Vad skönt att dom hittade hunden ❤️
Det är en av mina största rädslor, att hunden ska sticka iväg. Nu är hon otroligt lydig och skulle aldrig lämna gården, men man oroar sig ju ändå.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#2 Godmorgon ! Förstår det . 🙂
Mina busdjur , , ( kissarna ) brukar passa på att sticka när jag har vart o storhandlat , kommer in med kassarna i trappen , har dörren öppet neré i trappen och min dörr , "poff" så är den ena kissen ute , , 😂
Jag låter honom springa av sig ett tag , , sen tar jag ut mat som han älskar , , då får jag in honom.
HH 🙂

Godmorgon ! Kissarna njuter i sängen hos mig .
Vi önskar er en mysig Torsdag . Kram 🤗🐱🐱❤️

HH 🙂