Sommar iFokus

Sommar

Etikettsommarsnack
Läst 349 ggr
MonicaLagerquist
0

Det bästa med sommaren

Vad tycker du är det bästa med SOMMARENS,,?

Stolt ägare till tre La permer

Maria
2

Värmen och att man slipper ha så mycket kläder på sig.

/Maria

[Hayabusa]
2

Värmen, ljuset och härliga sommarkvällar (när de inträffar…). För att inte tala om att naturen ser bra mkt härligare ut nu än i januari.

Herveaux
3

För mig som inte alls trivs i värmen så får det bli att få släppa ut hästarna på sommarbetet. Så härligt att se dem få tokfnatt i den efterlängtade sommarhagen. Den här sommaren blir det en bonus att två av stona ska föla inom ett par veckor. 

Annars är nog det bästa med sommaren att min älskade höst står på tur. ❤️

// Harley

Chinesecrestedlover
0

Värmen och solen! 

Även väldigt trevligt att jag slipper sätta på hundarna en miljon kläder innan vi kan gå ut (nakna och frusna hundar)😃 och att jag slipper snö och halka (som jag avskyr). 

Att jag slipper frysa hela tiden är ju helt klart positivt det också…jag fryser mig genom större delen av året annars. 

/Chinesecrestedlover

Shia1
0

ljuset!

efter en vinter där det alltid är mörkt när man kommer hem från skolan älskar jag när det är ljust! förvisso fjärrundervisning nu men är sååå härligt att kunna vara ute till 11-12 på natten och det är nästan dagsljus!

MariaG
0

Att bada. Badar visserligen året om, men nu på sommaren, med högre temperatur i vattnet, kan man vara i vattnet hur länge som helst :)

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Cireea
1

Ljuset och värmen! 🙂
Jag vill dock ha en lagom temperatur och inte  så det skenar iväg, inte för min egen skull utan djurens. Tänk bara på härom året när man fick nödslakta osv. 

Sen att kunna bada ute! 
Så himla härligt att bara kunna kasta sig ner i vattnet och svalka av sig. Bland det skönaste som finns.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Mitchika
1

Det bästa med sommaren är att se hur mycket djuren njuter av den. Både vilda och tama djur. Alla ungar, överskottet av mat, se dom springa runt och vara glada och friska. Det är riktigt underbart. 😍

Det näst bästa är dom ljusa, svala nätterna/tidiga morgnarna då man kan ta sig en långpromenad med hunden utan att ni båda stryker med av värmen. Oftast finns det inga andra människor ute heller och världen känns tom, som om den bara tillhör er. En helt fantastisk upplevelse varje gång. 😃

För övrigt sitter jag i ett hörn i min lägenhet med alla persiennerna neddragna och väser som en ilsken katt varenda gång lite ljus och värme sipprar in i min mörka, kyliga håla. Samtidigt som jag proppar mig full av olika allergimediciner för min pollenallergi och kommer på nya fiffiga sätt att skydda mina ögon från det hemska solljuset som gör så ont. 

Jag kommer vara trött på sommaren långt innan den är över och jag längtar redan efter hösten. Det är min absoluta favoritårstid. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Cireea
1

#8 Åhhh ja jag håller med om att det är så härligt att se djuren njuta! 😍

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Mitchika
0

Jag vill lägga till igelkottarna också! Jag älskar igelkottar, ett av dom underbaraste djuren i världen. 😍

Jag är ofta ute väldigt sent med min hund och vi möter ofta igelkottar då. Nästan varje kväll vissa perioder. Några av dom är helt galet orädda för både mig och hunden, som är jättenyfiken (men försiktig) när igelkottarna kommer fram till oss.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Caeli
1

Naturen, trädgården, träden, blommorna och grönskan tycker jag är det bästa med sommaren. Och så de tidiga sköna morgontimmarna! Värmen och hettan är jag gärna utan. Räcker med 20 grader för mig…

MonicaLagerquist
0

Värmen och ljuset

Stolt ägare till tre La permer

JMW
0

Värmen och ljuset.