Sommar iFokus

Sommar

Etikettsommarsnack
Läst 350 ggr
Soligajag1
3

Kaffe ☕️ med Glass .

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla goa’ o fina vänner här . Nu har jag njutit av Fläskkarré i lergryta, sedan blev det glass till efterrätt, 🍨☕️ Ojoj. . Har ätit för mycket . Blir en siesta , . 💤💤sen , Ha en fin Torsdag! 😀☀️❤️ Soligajag1

HH 🙂

Soligajag1
0

Hejsan , Ok , ingen kommentar, Då skriver ✍️ jag en , Idag är det Onsdag den 13 Maj och det snöade när jag gick upp. Kallt . . Brr . . 🥶😀 Är inne och myser , lyssnar på en bok jag väntat på . Camilla Läckberg/ Vingar av silver, 😀 Önskar er alla en fin Onsdag ! 😀

HH 🙂

Cireea
1

#1 Det där såg himla smarrigt ut! 

Vad är det för gott?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

MonicaLagerquist
1

Stolt ägare till tre La permer

Soligajag1
0

#2 Det är Jordgubbs muffins 🧁 mycket goda och uppskattade i Kafet där jag jobbade ! 😀 Ska se om jag hittar mitt recept .

HH 🙂

Soligajag1
0

https://www.aftonbladet.se/matdryck/a/xP248l/biscotti--sa-bakar-du-italienska-mandelskorpor # 2 Dessa bakade jag förra året vid Jul , Sålde på loppis ! Bästa receptet ! Saffrans biscotti. 😀

HH 🙂

Soligajag1
0

https://www.recepten.se/recept/jordgubbsmuffins.html Hejsan denna Lördag! 😀☀️🌺 Här kommer receptet på Jordgubbsmuffins! Soligajag1 🥰

HH 🙂

MonicaLagerquist
1

Vi gjorde affigatto igår och det var väldigt gott. Det kommer vi att göra fler gånger.Nästa gång ska jag nog strössla med lite snabbkaffepulver på toppen.

Soligajag1
0

#7 Wow ! Va gott . Vad är det för nåt ? Har du nåt recept ? Tack 😊 Ser riktigt smaskigt ut , förstår att ni hade trevligt ! Kram 🥰 ( gjorde lite sen frukost )

HH 🙂

MonicaLagerquist
0

#8 Receptet finns i inlägg #3 😉

Soligajag1
0

# 9 Okej , tack så mycket ! 😀

HH 🙂