Sommar iFokus

Sommar

Etiketter: nöjenaktiviteter
Läst 334 ggr
flocken
0

Ska ni på några event i sommar?

Har ni redan nu planerat in några event i sommar? Kanske konsert? Någon speciell marknad? Speciellt utflykt? Något ni bokat o räknar ner till.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Vi har faktiskt ingenting planerat denna sommar. Vi ska till Göteborg och GES krogshow första helgen i april. Har andra år gått på konsert. Även där GES.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

flocken
0

Om inte allt blir inställt såklart

…………………………………..

Herveaux
0

Njaäe, vi har inga direkta planer. Vi avvaktar och ser lite vad som händer med corona och allt innan vi bokar något som det ser ut nu.

// Harley

JMW
0

Läste att bl a GES konsert inte blir av tills vidare. Vet ju inte hur länge men risken finns ju.
https://www.expressen.se/noje/sa-paverkar-corona-nojesvarlden-evenemangen-som-stalls-in/

Vi ska på på Diggiloo 2 augusti men jag tänker att tills dess ska det väl vara lugnt. Kanske.

flocken
0

Men får se vad som händer. Allt kan ändras fort.

…………………………………..

Cireea
0

Tredje helgen i juli är det marknad, och dit ska vi såklart. 
Vet inte om det blir inställt på grund av coronaviruet, har inte kommit någon information kring det. Jag gissar på att man avvaktar med att avlysa marknaden tills man ser hur läget är närmare sommaren.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

flocken
0

Vi får spendera lite mer tid vid stugan. Med sin, bad o båt. Men detta hade varit första gången jag o syrran skulle iväg tillsammans en helg.

…………………………………..

sponny
0

Jag har planerat att besöka Dresses and Decadence - The stylish 1920s. En utställning om 1920-talets mode på Tjolöholms slott.

Och i samband med det även besöka Varbergs fästning och Bockstensmannen.